Quanta|NpM    Wilhelmina Druckerweg 7, 4105 EP    Culemborg    t:0345 - 532 187    info@quantanpm.nl
Zoeken

Home > Helpdesk

Helpdesk ondernemerschap voor non-profitorganisaties

De helpdesk ondernemerschap is er voor non-profitorganisaties die werken aan de versterking van klantgerichtheid, marktgerichtheid en ondernemerschap. De helpdesk biedt hen antwoorden, oplossingen en voert kleinere opdrachten uit.

… marktwerking, het einde van gedwongen winkelnering, bezuinigingen, doelgroepen die steeds mondiger worden, communicatie, opbrengstgerichtheid, klantgerichtheid, kostprijzen, ondernemerschap, kwaliteitszorg, verkoop, acquisitie, externe oriëntatie, public relations, klantgerichte cultuur, relatiemanagement, inkoop, integrale dienstverlening, CRM, sponsoring, ondernemingsplanning, verdienmodel, innovatie, promotie, doelmatigheid, werving, marketing, marketingplan, …

Maatschappelijk ondernemerschap

Als maatschappelijk ondernemer zal het u niet moeilijk vallen om tenminste 5 thema’s uit bovenstaande opsomming aan te wijzen, die op dit moment uw aandacht vragen. Omdat ze alles te maken hebben met het ontwikkelingsproces waarin uw organisatie zich bevindt. U en uw collega’s werken er hard aan.

Vragen

Uit ervaring weten wij dat het ontwikkelen van ondernemerschap, het versterken van de klant- en marktgerichtheid, of bijvoorbeeld het vinden van nieuwe opdrachtgevers en inkomsten, vaak veel vragen oproept. Grote en kleine vragen. Een deel van deze vragen weet u niet zelf te beantwoorden. Daarvoor roept u dan veelal de hulp in van een adviseur. Voor sommige vragen lijkt dat overdreven. Kleine vragen, die enkel een kort antwoord nodig hebben, een zeer beperkt advies, even meedenken en brainstormen, of sleutelen aan een tekst, een plan, de opzet van een acquisitiegesprek, of … . En dat liefst zo snel mogelijk.

Antwoorden

Voor deze kleine vragen is er de help desk van Quanta NpM. Zodat u snel over een antwoord of gewenst resultaat beschikt en weer verder kunt. De help desk van Quanta NpM is er voor antwoorden, oplossingen en kleinere opdrachten die een tijdsinvestering vragen van enkele minuten tot hoogstens 4 uur. Antwoorden gebaseerd op ruim 15 jaar ervaring met communicatie, marketing en ondernemerschap in de non-profitsector. U rekent af per eenheid van 15 minuten. En vanzelfsprekend alleen de tijd die daadwerkelijk is besteed aan uw vraag. All in, zonder gedoe.

De spelregels

U kunt snel en eenvoudig gebruik maken van de help desk.

• U benadert de help desk per e-mail: helpdesk@quantanpm.nl;
• Voor advies en praktische hulp op het terrein van ondernemerschap en marketing;
• Van enkele minuten tot hoogstens 4 uur;
• In uw e-mail legt u ons uw vraag voor en geeft u aan wanneer en hoe wij contact met u kunnen opnemen;
• U bent altijd binnen 24 uur met ons in gesprek;
• Per 15 minuten investeert u € 29,50 (incl. 21% BTW). Alleen voor opdrachtgevers van Quanta NpM geldt het speciale tarief van € 21,50 (incl. 21% BTW).