Quanta|NpM    Wilhelmina Druckerweg 7, 4105 EP    Culemborg    t:0345 - 532 187    info@quantanpm.nl
Zoeken

Home > Actueel > Quanta NpM levert een bijdrage aan het Marketing & Information Event 2012

Quanta NpM levert een bijdrage aan het Marketing & Information Event 2012

Tijdens het jaarlijkse Marketing & Information Event (MIE) staat het World Forum in Den Haag twee dagen in het teken van inspirerende sprekers en workshops over de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van de marketing. Aan het MIE nemen naar verwachting deel, circa 2500 marketeers, researchers, communicatie professionals, mediaplanners en andere creatieve geesten.

Gevangenismuseum

Een workshop van Quanta NpM en het Nationaal Gevangenismuseum maakt deel uit van het programma. Het thema: Naar een ondernemende cultuur, wat kunnen bedrijven leren van non-profitorganisaties?

Ondernemerschap

Klantgerichtheid, marktgerichtheid en ondernemerschap worden gevraagd van non-profitorganisaties die altijd te maken hadden met gegarandeerde inkomsten en met doelgroepen die verplicht waren om met hen in zee te gaan. Een grotere cultuurshock is nauwelijks denkbaar. Wat is er voor nodig om vanuit dit worst case scenario tot een cultuur te komen die niet alleen een voedingsbodem vormt voor ondernemerschap, maar ook stimuleert? En wat kunnen bedrijven leren van non-profitorganisaties die onder deze omstandigheden met succes een cultuur ontwikkelen die creatief en klantgericht ondernemerschap bevordert en versterkt?”

Cultuurontwikkeling

Peter Sluiter, directeur van het Nationaal Gevangenismuseum, laat zien welke weg het museum bewandelde om tot een ondernemende cultuur te komen. Jos van der Horst (Quanta NpM) gaat dieper in op de veranderkundige principes die de basis vormen van effectieve cultuurontwikkeling.

Meer informatie over het Mie 2012.


<< Terug naar nieuwsoverzicht